środa, 16 maja 2007

Planowany czas rozladunku

Ale jestem wyjebany po pracy.Spie jak dziecko.Tylko szybko cos zjesc, wypic z litr napoju i prysznic. Jestem naprawde wyjebany po robocie.
Rozladunek tirow, to nie wakacje w UK czy praca na jakims jebanym zmywaku. Czuje kazdy miesien. Ale ma to swoje plusy. moge sie rozladowac, a nazbieralo sie rzeczy, przez ktore musze wyjebac kosiarka wazaca 39kg. pozniej nie mam juz na nic sily.
jezeli ktos mi kiedys powie,ze jestem studenciakiem i nigdy nie pracowalem fizycznie, to zmiazdze twarz jak chuj;P

7 komentarzy:

Call me Sally pisze...

spisz jak dziecko... to takie słodkie :)

marta chyła pisze...

e, nigdy nie pracowałeś fizycznie i jesteś studenciakiem

yy ja sie tylko zastanaiwam, jak chuj może zmieżdżyć twarz :p

newermajnd

:pppppp

marta chyła pisze...

a tak w ogóle to NIECHAJ GWIAZDKA POMYŚLNOŚCI I STO LAT NA NOWEJ DRODZE RZYCIA NIECH CI TEN ROK LEKKIM BĘDZIE :>

Call me Sally pisze...

mi się zdaje, że nie chuj miażdży, ale po zmiażdżeiu twarz będzie jak chuj.

marta chyła pisze...

albo ,,zmieżdżę twarz jak chuj" należy odczytać w kategoriach humanistycznych

chuj jako określenie człowieka barbarzyńskiego i jakiego tam jeszcze

Call me Sally pisze...

może. dlatego przychodzi mi na myśl tylko jedno rozwiązanie: a chuj to wie.

Mistrz pisze...

ech, dziewczyny...studenckie debaty prowadzicie ;PPP

Krwl: miazdz co sie da, stoje z toba, hihihi ;D